Loppis i folkparken imorgon!

2011-07-31 00:01:37 Allmänt
Imorgonbitti (söndag) ska jag upp tidigt för att fara på loppis. Men denna gång ska jag inte dit och köpa saker
som jag vanligtvis brukar. Istället ska jag äntligen bli av med alla kläder, skor, och annat som jag inte använder längre!

Så kl 8 drar jag & Johanna (som också ska sälja) iväg till folkparken för att ställa upp borden och packa upp.
Kan verka rätt tidigt med tanke på att loppisen börjar 11, men vill man ha en plats så måste man vara ute i god tid! :')

Så om ni bor i Skellefteå eller är på besök, så sväng gärna förbi och kolla.

linnea

ååååh älskar loppis, fan vad smart åndå. Borde också köra och ställa mig på loppis med alla mina miljontals grejer!

2011-07-31 16:23:17
http://ilivemylifeblack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate