Day 8 | Tillsammans med min älskling!

2010-01-06 21:37:09 Allmänt
Nu känner jag det, känslan man får då den man älskar ska åka iväg,
Då man vet att man inte kommer att ses på länge.

Under tiden han varit hos mig så har jag inte orkat tänka på allt annat.
Det var liksom inte viktigt längre!
Men nu när det är 1-2 dagar kvar innan han åker,
Så kommer man på allt det man måste göra eller skulle ha gjort.
Skolan börjar snart om och även fast vi har haft lov så ligger tankarna om läxor och arbeten kvar.

Nu syns de klarare än någonsin.
Jag hade lovet på mig att bli klar med matten, ändå så har jag inte ens tagit upp boken.
Man tänker "Äsch, jag gör det imorgon" men imorgon så gör man något annat istället.

Nu när säbbä åkt ska jag försöka sätta mig en stund varje dag framtill lovet är slut.
För jag vet att jag kan, och jag vill verkligen inte få ig nu.
Inte då jag vet att jag kan så otroligt mycket bättre!

Några försenade nyårslöften:

- Plugga mer.

- Njut av livet!


Från och med det att älsklingen åker hem så ska jag försöka uppdatera bloggen oftare.
Bara den inte tar över skolarbetet :>

Nu ska jag & min älskling sätta på "stenhuggaren" av Camilla Läckberg.
Vi såg "isprinsessan" igår & den var riktigt bra!

Hoppas ni får en awesome night.
Love Lissie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate