BRRRR..

2010-01-25 19:44:35 Allmänt
Jag hatar verkligen att jag ska frysa hela tiden.
i ett rum där det är 23 grader fryser jag ._.
& då menar jag så att jag nästan sitter och huttrar.

Ojoj, jag skulle haft en såndär stor tjock & mysig tröja nu,
så jag slapp frysa all the time. ♥

Men jag måste erkänna att det är kinda cozy att bara springa iväg till köket,
& göra sig en stor kopp varm choklad eller te då man är som mest frusen.
Det är något man inte gör alltför ofta på sommaren, ellerhur? <:

Så, det är precis vad jag tänkt göra nu.
Choklad eller te? Hm, har inte riktigt bestämt mig än ^^

Dagens fråga :

Gillar ni varm choklad eller te mest?


Latte Liten/Ellie

Har valt väska, till kvällens fest, det var lätt. Svårare är att hitta matchande klänning...

Välj tea!

2010-01-25 20:07:15
http://latteliten.blogg.se/
janine

Skönt å höra:)

Jo man blir lätt trött efter skolan:P

Här är det oxå bra, men är ganska trött^^



kramar

2010-01-25 20:38:15
http://janineaxen.blogg.se/
Linnea

varm choklad är hur äckligt som helst enligt mej, så tea blir svaret på frågan (A)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate