R.I.P

2011-07-24 17:12:56 Allmänt
Jag vill tillägna detta inlägg till alla som dött denna veckan. Offren i Oslo/Utøya, Sångerskan
Amy Winehouse, och nu har även Mike, min pojkväns katt som jag nästan såg som min egen, gått bort....


Det är tragiskt
.. Allt det som hänt! Jag sänder alla mina tankar till anhöriga till de som blev drabbade av den
hemska massakern. Jag förstår inte hur någon kan skjuta oskyldiga ungdomar sådär , det är ofattbart.

Och Amy Winehouse's död kom som en chock för mig. Kanske rätt förutsägbart med tanke på hennes sätt att leva,
men det förändrar inte det faktum att hon var en otroligt duktig sångeska, & ingen ska behöva dö så som hon gjorde.

Imorse fick jag reda på att min pojkväns katt troligtvis var tvungen att avlivas pga någon sjukdom,
men innan de hann till veterinären så avled han i Sebbes säng. Vilket jag inte riktigt fattat än, Mike var
en sån speciell katt.. Du finns i våra tankar, och kommer aldrig att glömmas bort.



Hoppas du får det fint i katthimlen!


Rest in peace.. ♥

johanna S

<3

2011-07-25 13:50:18
http://crazylizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate