Vad jag använder för smink ;

2011-01-16 15:27:00 Allmänt

Bas:

1. Lumene Matifying Primer - Funkar super! Gör att sminket håller hela dagen & mattar ner.
2. NYX Concealer Magic Wand - Är en helt okej concealer. Inte den bästa, men den funkar!
3. Maxfactor Xperience Foundation i färgen Light Ivory 40 - Underbar foundation.
4. Isadora Sheer Transparent Velvet Touch Compact Powder - Bästa pudret!



Ögon :

5. Oliv Naturell Ögoncreme - Mjukgör huden under ögonen super!
6. Lumene Eyeshadow Primer - Håller ögonskuggan på plats hela dagen.
7. Isadora Colourful Eyeliner - Den bästa flytande eyelinern enligt mig.
8. Ögonskugga från H&M - Brukar använda olika ögonskuggor varje dag.
9. Colossal Volum Express Mascara - Ger superbra volym, en av mina favoriter!



Läppar:

10. Försvarets Hudsalva - Om jag inte har läppstift så använder jag bara det här. Super!
11. Lumene Cranberry Kiss Lipstick Nr 88 - Ett superfint nude-läppstift. Perfekt en vardag.
12. Nivea Colour Passion Nr 69 - Mitt absoluta favorit läppstift. Underbar rödfärg!


(I know, sminket är typ jättemsmutsigt. Rengjorde allt efter jag tog bilderna. Haha)

Dixi Wonderland

Svar: tack darling! ;*

2011-01-16 15:41:19
http://dixiwonderland.com/
esra

fin blogg

2011-01-16 15:50:47
http://eessrraa.blogg.se/
Nikol

Jag kollade genom din blogg nyssd och förstog att vi har två saker gemensamt. Nr 1 Jag älskar Vampire Diaries. Nr 2 Du har oxå den tröjan med vargen från ginatricot :D

2011-01-16 16:10:12
http://nikooo.blogg.se/
emma.

Vart kan man få tag på Lumene Matifying Primer?

Skulle vara intressant och prova och se om den fungerar <:

2011-01-16 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate