Vad händer

2013-09-23 00:17:20 Allmänt
 
Tänkte att ni skulle få en liten update på vad som händer i mitt liv just nu. Man kan väl säga att jag så gott som
bor hos min pojkvän i Bureå nu, var hemma för första gången på jättelänge i torsdags till fredag. Men jag
hamnar som alltid tillbaka i 2an i Bureå av nån anledning, haha. Börjar gilla lägenheten mer än förut!
 
Har även umgåtts mycket med fina Melissa som jag nyligen återtog kontakten med efter flera år,
det bästa är att hon typ bor 10 min bort från sebbes lägenhet. Lätt att bara kika förbi :)
Förutom att umgås med henne har jag även gosat med hennes fina hund bamse.
Är glad att jag tog initiativet att ses, för det blev ju hur bra som helst! :) 
 
Sen har jag åkt på höstförkylningen nu med.. så idag har jag mått sådär, febrig och snorig.
Så jag och sebbe har spenderat dagen med att tvätta lite och sett på supernatural
(våran senaste serie-obsession). Inte helt tokigt det!
 
Nu hoppas jag bara min höga konsumtion av ingefära
snart dödar förkylningen så att jag är pigg och kry inom kort! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate