Senaste dagarna

2013-10-15 21:49:56 Allmänt
Nu var det ett tag sen jag skrev igen, sorry for that! :c Idag har jag jobbat 10-19, nice att tjäna lite pengar!
 
 
Natten till måndag spenderades på akuten med pojkvännen som hade såna hemska magsmärtor.. Visade sig vara
njursten. Vi fick åka hem först kl 12 på dagen (vi åkte in 5 på natten). Fick sova max 2 timmar den natten,
så var jäkligt trött! Nu mår han bättre tack och lov, var riktigt jobbigt att se hur ont han hade. Usch..
 
Imorgon är jag ledig och tänkte ta tillfället i akt att städa lite (..igen) , blir ju så jäkla stökigt så fort :<
Ska även dra mig in till stan en stund hade jag tänkt. Vi får väl se hur det blir!
 
Nu ska jag gå & lägga mig, har blivit mycket bättre på att somna i tid det senaste :) Kram!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate