På min önskelista

2013-11-20 20:45:27 Allmänt
 
Kicks.se har börjat sälja Clarasonic, de omtalade rengöringsapparaterna som djuprengör
och exfolierar din hud på 1 min. Jag har suktat efter en clarasonic sen första början, men inte haft råd.
 
Så nu önskar jag mig denna lyxpryl i julklapp istället. Finns att köpa här! ♥

 


Towe

Ååh jag önskar mig också en sån! Men jag vet inte om jag vågar för tydligen blir hyn all messed up i typ två veckor men sen blir det superfin så det kanske är värt det!
:D

Svar: Åh, det har jag inte hört nåt om. Men det är säkert för att hyn måste vänja sig först :)
lissielimelight.blogg.se

2013-11-21 17:34:13
http://skugglekar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate