Livet genom instagram

2013-05-04 19:07:50 Allmänt
 
Lite bilder från min instagram de senaste dagarna. I tisdags firade jag valborgs med tjejerna, grillade på Johannas gård, spelade kubb, snackade och hade en riktigt bra kväll! Igår kom även min efterlängtade glossybox, som jag väntat!!
 
Kände mig som ett barn på julafton när jag öppnade den. Inuti boxen hittade jag flera guldkorn, blandannat en fullsized hårinpackning från Palett och en ögonskuggspalett från FÄRG. Kommer att göra recensioner på dem senare, hang in there :)
 
Bild 3 visar dagens face, inte särskilt speciellt. Endast använt Maxfactors nya CC-cream, puder,
lite rouge och mascara, men ibland orkar man inte fixa sig mer än så and that's okay. 
 
På bild nummer fyra ser ni min fina tröja som jag fick av mamma helt otippat, men glad blev jag. Tack snälla!<3
Samt min beställning från Bodybazar innehållande African black soap som är en helt naturlig tvål gjord på bla.
shea smör och kokosnöt-olja, som går att använda till allt möjligt. Funkar blandannat som sminkborttagning,
istället för duschcreme och tydligen även till håret. Det bästa är att den ska hjälpa mot acne och torr hud,
så den här har jag superstora förhoppningar på! Recension kommer även på den inom kort :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate