tvåtusentretton

2013-01-01 14:27:08 Träning och hälsa
Gårdagen gick som den gick, min kropp gillar inte riktigt alkohol. Och med tanke på att jag inte druckit på 5
månader innan igår så kanske det inte är så konstigt! Hur som helst.. nu är det ett nytt år med nya möjligheter!
 
Har ni några nyårslöften? Jag själv har skrivit en hel lista med saker jag hoppas ska göra under 2013.
Vi får väl se vilka av dem jag faktiskt slutför. Ett av löftena är att börja träna igen samt att äta bättre!
 
Jag vill verkligen komma i form till sommaren, så jag tänker pressa mig själv till att träna
minst 2 gånger i veckan + att gå promenader och dra ner på all läsk och snacks.
 
Tror ni jag klarar det den här gången?
 

Sofie

Klart du klarar det! HEJA!!

Svar: Tack för att du tror på mig :) Det ska nog gå bara jag hittar motivationen!
lissielimelight.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate