Tisdags-mys

2013-01-22 20:20:35 Allmänt
 
Såhär mysigt har jag det just nu. Tända ljus och den obligatoriska koppen med te!
 
Silverfatet på andra bilden hittade mamma på vinden för ett tag sen, och jag fick direkt en idé om att ställa
massa fina ljusstakar på den, och se så fint det blev! Supernöjd :D Passar perfekt på min byrå! Vad tycks?
 
Även flaskan som jag ställt dit är en gammal goding som återfanns i källaren. Så nu har jag min egna lilla
"shabby chic-hörna" framför mitt fönster. Det enda som saknas nu är lite finare krukor och gardiner.
 
Hade velat ha hela mitt rum i den här stilen, den är så jag! Men det här får duga än så länge, dröjer ju trots allt
inte så pass länge till innan jag och sebbe skaffar något eget. Då får min kreativitet flöda fritt! Haha :D

Thea

Gud vad mysigt! Idén med ljusen var verkligen jättebra, blev otroligt fint!

Svar: Tack så mycket :D är riktigt nöjd! ♥
lissielimelight.blogg.se

2013-01-23 15:37:23
http://kaffeochthea.blogg.se/
Jos

Mysigt.

Svar: Jaa :) det var det!
lissielimelight.blogg.se

2013-01-26 00:26:16
http://dysenius.bloppfashion.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate