Beautywants

2013-01-07 09:49:25 Skönhet
 
beauty wants
 
 
Finns så mycket fint i skönhetsväg som jag vill ha! Det är nästan så jag måste stoppa mig själv från att shoppa
upp mina pengar varje gång jag klickar in på beautybay.com eller eleven.se, I've got serious problems! Hahah :(
 
Men jag har insett att jag blivit bättre på att hålla i pengar, förut kunde jag utan problem shoppa för hur mycket som helst,
men numera tänker jag jämt "behöver jag verkligen det här?"och oftast blir svaret nej. Så jag shoppar nästan
aldrig nu för tiden, i alla fall inte sånt jag tycker om att shoppa. Blir mest mat och nödvändigheter! 
 
Jag tänkte att jag kunde ta och göra ett inlägg med mina egna skönhetsfavoriter så småningom,
skulle det vara intressant? Om inte, finns det nåt annat ni skulle vilja se? :)
 

Stina

visa dina favvisar, kul ju!!

Svar: Din önskan är min lag, haha :)) Nä men jag ska bara rada upp dem och ta några bilder , så det kommer väl nåt inlägg ikväll eller imorgon!
lissielimelight.blogg.se

2013-01-07 11:30:26
http://swestberg.blogg.se/
Amelia

Ja gör det! Jag är nyfiken ;)

Svar: Blir nog att göra ett inlägg imorgon, håll utkik :D
lissielimelight.blogg.se

2013-01-07 14:31:26
tinabanck.blogg.se

Finfint! :}

Svar: Jaa, finns så mycket fint jag vill ha :D
lissielimelight.blogg.se

2013-01-09 06:42:43
http://tinabanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate