Bloggtips

2013-02-09 17:35:00 Allmänt
Såg att Stina lagt upp en massa bloggtips där jag bland annat fanns med (thankyou sweetie!)
Så jag tänkte att jag också ska dela med mig av mina favoritbloggar till er! Enjoy!
 
KellyBiddle - Söta bakverk och rosa things Catarina - Inspiration till tusen!! Sofie - Outfits och inspo!
Killercolours/Viola - Bästa skönhetsbloggen, I swear. Gabriella - grym brud med taste för inredning.
Stina - Bäst osv. Check her out! Fanny Lyckman - Skitsnygg brud. Cornelia - Sweet pics.
Vevvs/Veronika - Inredning, outfits och inspo! Camilla - Amazing!
 
Det här är bara några stycken, följer som sagt över 300 på bloglovin ..insane!
Men har ni några fler bloggtips till mig så skriv gärna här under, kram :DD
 
 
Bild: Tumblr.

Amelia

300 bloggar!? Hur tusan håller du reda på dem? XD jag följer ca 20 ;)

Svar: Hahah, jadu... Jag håller inte reda på dem alls typ xD måste rensa!
lissielimelight.blogg.se

2013-02-09 19:19:41
Sofie

:*:*:*

Svar: <3<3
lissielimelight.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate