Serie-holic

2012-10-07 22:30:28 Allmänt
Jag är en riktig serie-holic, följer minst 10 tvserier just nu. Så fort en serie jag fastnat för slutar för stunden så MÅSTE jag hitta en ny att stalka dygnet runt (okej, inte riktigt.. men nästan). Tänkte att jag kunde lista de bästa serierna jag följer just nu,
vissa är gamla kärlekar, medan andra är nykomlingar för mig. Men lika bra för det!
 
Om ni har fler tips på bra serier, please tell me! Är alltid intresserad av nya tillskott ;)
 

1. Once upon a time 2.Hart of dixie 3. Grimm 4. The vampire diaries 5. Pretty little liars
6.Game of thrones 7. Awkward 8. Glee 9. Person of interest
 

Anna Vestermark

Person of interest lät riktigt spännande! Vad handlar den om? :)

Svar: Haha jadu.. den är svår att förklara xD börja se den istället! Riktigt bra!
lissielimelight.blogg.se

2012-10-07 23:09:25
http://variationofbirds.blogg.se/
Alma

Misfits!

Svar: Får kika på den :)
lissielimelight.blogg.se

2012-10-07 23:32:17
http://almalindstrom.blogg.se/
B

"2 broke girls" är sååå kul!! Haha det är det som går på tv nu också tror jag? Annars är "New Girl" också skitkul :)

Svar: New girl ser jag på :D Älskar den!
lissielimelight.blogg.se

2012-10-08 10:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate