Myself and I!

2012-10-18 18:50:36 Allmänt
Ikväll kör jag på en "jag-kväll", där jag tar hand om mig själv. Både fysiskt och psykiskt :]
Har redan tvättat av det lilla sminket jag hade och sitter nu och ser supersnygg ut i min ansiktsmask!
 
Sen blir det att se några feel-good filmer och bara ta det lugnt! Några filmer jag tänker välja mellan:
 

Amelia Nilsson

Brukar försöka göra en "jag-kväll" varje söndag, känns som en fräsch start inför nya veckan :)

Svar: Precis :) Kände bara att jag behövde det just idag, annars brukar det oftast bli på söndagar för mig också!
lissielimelight.blogg.se

2012-10-18 19:40:53
Anna

Big fish <3

Svar: Jaa, den är fin!<3
lissielimelight.blogg.se

2012-10-19 20:08:28
http://variationofbirds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate