Kluven

2012-10-07 14:23:39 Allmänt
Jag är väldigt kluven angående mitt bloggande.. Jag saknar på ett sätt att ha en blogg som jag kan skriva allt möjligt i, där jag inte behöver tänka "passar det här att skriva i en skönhetsblogg?"..Så just nu vet jag inte alls hur jag ska göra.
 
Jag låter helt enkelt framtiden avgöra,tills vidare fortsätter jag skriva lite i båda två av mina bloggar. För er som missat det så har jag alltså numera en skönhetsblogg, klicka här för att komma dit!
 
Hur tycker ni att jag ska göra? Saknar ni mina vardagliga inlägg?

Sofie

Jag gillar båda bloggarna! Men man vill ju veta mer om dig, vad du gör osvosv om du förstår vad jag menar. :D

Svar: Aw, tack snälla du! Jaa, jag förstår vad du menar.. Är väl bara det att jag inte anser mitt liv sådär jätteintressant? Brukar alltid tänka "Men vem vill egentligen läsa om det här?" Men antar att det finns folk som gör det :] Får se hur jag gör, kanske behåller båda bloggarna, eller så försvinner skönhetsbloggen! Kram.
lissielimelight.blogg.se

B

Ja!!

Svar: Haha, glad att någon gör det i alla fall :) Tack!
lissielimelight.blogg.se

2012-10-07 17:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate