Gamla bilder

2012-10-08 16:37:25 Allmänt
 
Att gå igenom gamla bilder på sig själv är aldrig bra. I alla fall inte för mig! Inte nu. Nu mår jag bara sämre.
Saknar mitt långa bruna hår, saknar min kropp, min hy... Allt. Det är såhär jag SKA se ut, inte som jag gör nu.
 
To be honest så vet jag fan inte vad jag håller på med nu, är blond (?) och klär mig i de tråkigaste kläderna jag
någonsin varit med om. Jag har tappat bort mig själv totalt. Är SÅHÄR nära på att bara kasta i en brun hårfärg just nu.

Jessica

Funderar varje dag på att färga brunt!! Know the feeling. Vill SÅ gärna ha brunt på hösten!!

Svar: Jaa, jag med!! Hatar mitt hår just nu :o
lissielimelight.blogg.se

2012-10-10 14:29:20
http://jessicamlindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate