What to do

2012-11-29 01:22:57 Personligt

Magsmärtorna har fortfarande inte lagt sig... Funderade starkt på att ringa sjukvårdsupplysningar nu, mitt i natten. Men jag tror jag väntar tills imorgonbitti! Jag vill inte ha det såhär.. oavsett vad det är som orsakar det så vill jag ha ett svar. Hoppas inte det är något allvarligt bara! Hatar att inte veta vad det är :/


Sofie

Men fy stackarn. Hoppas verkligen du får ordning på det där!!! <3

Svar: Tack snälla du <3
lissielimelight.blogg.se

Johanna S

Allergisk mot någonting?
Jag har haft magsmärtor i 2-3 dagar och det är för att jag var dum nog att äta vetemjöl! Det håller i sig ett tag..

Svar: Hmm, det tror jag inte :S
lissielimelight.blogg.se

2012-11-29 12:55:39
http://CrazyLizard.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Men usch! Hoppas att du mår bättre idag!

Svar: Tyvärr har jag fortfarande ont! Tack för omtanken :) Blir att åka in till vårdcentralen imorgon för att se vad som kan vara fel!
lissielimelight.blogg.se

2012-11-29 17:19:49
http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate