Too much

2012-11-01 15:56:24 Allmänt

Imorgon ska jag se till att boka tid för hudvårds konsulation på Aqua spa! Min hy är värre än någonsin, och jag hoppas att de hudterapeuter som jobbar där kan hjälpa mig och möjligtvis se vad som orsakar mina finnar! Nu är jag less, min dåliga hy är det enda som cirkulerar i mitt huvud 24/7, har legat vaken två nätter i rad och tänkt på det. Jag orkar inte mer! De som säger att man inte kan må psykiskt dåligt av finnar har så jäkla fel och har mest troligt aldrig upplevt det själv! Jag vill få tillbaka min självkänsla och min fina hy NU.


Alma

Men det finns ju inget att göra åt finnar egentligen, vissa ämnen och så kan ju funka för en del, men inte alla. Folk som har extrema ackneproblem kan ju få kraftiga behandlingar, men det försvinner ju annars med tiden. Jag tror helt enkelt att det inte är din hy du måste ändra på, utan hur du tänker på dig själv. Ska du låta några finnar få sänka dig så mycket? Speciellt när de går att sminka över så de knappt märks?
Alla har någonting de är osäkra och onöjda med när det gäller sitt utseende, men allt som egentligen spelar roll är vilken inställning man har. Hur många tror du, helt ärligt, tycker att du är jätteful och jättefinnig? Helt ärligt tror jag att du vet att ingen tycker det. För det är sant. Så om du inte visste det innan så vet du det nu. Ändra inställning! och säg inte "det går inte", FÖR DET GÅR. Gör det bara. Visst kan du fortsätta titta efter krämer och göra behandlingar, men det ska inte vara ett så stort problem att du ligger vaken om nätterna, för det är det fan inte värt.
Det vart då en himla lång kommentar det här, men det är bara för att jag inte orkar läsa att du mår dåligt över din hy mer. Det ska inte få dig att må såhär dåligt! Det är inte okej! Jag har inte perfekt hy, jag är rödflammig och har torr hy och whatnot, men jag använder lite smink på dagarna och har krämer på nätterna. Inte låter jag det vara ett större problem än så, för det är det inte. Du är en otroligt vacker och fantastisk tjej som förtjänar bättre än att ligga vaken om nätterna för att du har finnar.

2012-11-01 17:02:52
http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate