The best spot-treatment!

2012-11-11 19:00:07 Skönhet
Okej, jag måste bara tipsa er om den här produkten: Clean & Clear Advantage spot treatment gel.
 
 
Jag klickade hem den från Ebay för typ ca 45 spänn, och den fungerar HUR bra som helst för mina hemskaste
och envisaste finnar. Har bara använt den i några dagar, men den har bara gjort bra saker än så länge.
 
Jag lägger bara på lite av denna gel på finnarna innan jag går och lägger mig (ibland också på dagen innan jag
sminkar mig) och på bara några dagar är finnen uttorkad och knappt synbar, hade tre superstora finnar
som jag var jätteledsen över. De är borta nu! På typ bara 2-3 dagar. UNDERBART!

Amelia

Härligt att du hittat något som du känner fungerar! :)

Svar: Ellerhur? :)
lissielimelight.blogg.se

2012-11-11 20:11:43
Anna Vestermark

Åh! Blir så glad nä jag läser detta! Så himla skönt att du hittat något som faktiskt fungerar!! Hoppas att det fortsätter så här för dig <3

Svar: Jaa! Däremot så har jag ju fortfarande dålig hy, den här hjälper bara ta bort de existerande :o <3
lissielimelight.blogg.se

2012-11-11 20:15:06
http://variationofbirds.blogg.se/
Amelia

Testa ta omega-3 tabletter, det ska tydligen hjälpa både hy, hår och hjärnkapacitet :)

Svar: Jo jag har också hört det :D Ska prova! Har även hört att vitamin D3 ska vara bra, eller ja.. vitamin D i allmänhet!
lissielimelight.blogg.se

2012-11-11 20:22:48
Amelia

Min mamma köpte vitamin D3 (det är den mest aktiva formen av vitamin D) till mig när hon var här i helgen, för jag har varit förkyld typ 3 ggr sen jag flyttade hemifrån och hon tyckte det var dags att sätta stopp för det XD Hon gav mig också vitlökskapslar och omega-3, så nu får vi se hur det går ;)

Svar: Åh okej :D Det låter bra! Mitt immunförsvar är ju sämst i hela världen, så kanske borde börja äta både omega 3 och vitamin d3! Både för hudens och immunförsvarets skull ;)
lissielimelight.blogg.se

2012-11-11 20:37:21
Sara Lundström

Ett tips! Har inte provat, men har hört att basiron ska vara superbra :) http://www.alltomakne.se/aknebehandlingar/basiron/

Svar: Har hört rätt blandade saker om basiron, men värt att kolla in ändå. Tack!
lissielimelight.blogg.se

2012-11-12 20:28:12
http://saracl.blogg.se/
Amelia

Jag använde basiron under en ganska lång period, provade både 10% och 5%. Visst det hjälpte att få bort finnarna, men du måste vara noga med att ÅTERFUKTA eftersom det torkar ut något fruktansvärt. Basiron var inte rätt för mig (men jag hade ju hormonell akne), men det kanske funkar för dig :)

Svar: Är lite rädd för att använda dem, min hy är ganska känslig.. så vet inte om det är någon idé!
lissielimelight.blogg.se

2012-11-14 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate