Sjuklingen.

2012-11-26 16:19:48 Allmänt
Idag har jag legat i sängen och gjort nada, jag har mått superkonstigt sen några dagar tillbaka. Jätteont i magen och illamående. Och idag hade jag lite feber också! Förhoppningsvis är det inget allvarligt, blir det värre måste det kanske kollas upp :/ Hoppas i alla fall ni mår bättre! Vill förresten passa på att säga tack för att ni blivit bättre på att kommentera, har fått jättemånga kommentarer det senaste och det gör mig superglad. Fortsätt så :} Kram! ♥
 
 

catarina

krya på dig! :(<3

Svar: tack finis <3 jag ska försöka! :*
lissielimelight.blogg.se

2012-11-26 18:13:48
http://creatingtoinspire.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

gillar citatet på bilden!

Svar: Jaa, det är fint! Jag försöker mer eller mindre att gå efter det citatet just nu faktiskt, man borde absolut vara en person som man själv skulle vilja träffa! :)
lissielimelight.blogg.se

2012-11-26 21:50:44
http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate