Här är det tyst.

2012-11-04 11:07:38 Personligt
Jag har inte allt för många läsare (om man jämför med andra) , men jag har ändå ett tjugotal som brukar kika in
dagligen. Och det är jättekul att se att det är några som faktiskt läser och tar del av det jag lägger ut!
Men.. don't get me wrong now, ni kommenterar otroligt sällan.
 
Jag skulle bli hur glad som helst om ni började kommentera oftare,för just nu känns det nästan inte som att
någon gillar det man lägger ut pga det låga antalet kommentarer. Jag menar bara att, för att jag ska orka
fortsätta blogga, och känna att det ger något så behöver jag en kommentar då och då,
för oavsett om det är min blogg så skriver jag ju mestadels för er.
 
Så om ni är en av mina ~20 dagliga läsare (eller någon ny också såklart)
skulle jag bli oerhört glad om ni skrev någon rad. Kram<3
 
Bjuder på en gammal bild från förra året (?) , saknar mitt hår!! Blir snart brunett igen, can't wait <3

Sofie

*kommenterar*

Svar: Haha, aw.. tack :3 <3
lissielimelight.blogg.se

Amelia Nilsson

Någon rad ;)

Svar: Haha, vad kreativ du var nu ;)
lissielimelight.blogg.se

2012-11-04 16:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate