En mysig halloween!

2012-11-03 13:00:59 Allmänt
Jag hade det riktigt kul igår. Vi körde på en riktig myskväll istället för festande, och det är jag otroligt glad för!
Medan de flesta ligger hemma med bakfylla idag så mår jag toppen ;) Dock har jag aldrig varit så mätt som jag var igårkväll!
Först blev det pizza (says it all...) , sen hade Carro fixat världens fika med tårta, kladdkaka och allt möjligt gott, men jag var för mätt för att ens existera, så jag orkade inte ens en halv tårtbit. Sen hade vi även fixat typ 2 kg godis, en massa chips och ostkrokar till filmen. Men jag tror inte att någon åt särskilt mycket av det heller! xD
 
Men men, vi var ett härligt gäng och jag hade en jättefin kväll! ♥
 

Anna

Skadeglädjen är på topp! Blev nyktert festande för mig ;) Men vad bra att ni hade kul!!

Svar: Haha, ja ellerhur? :] Jag har inte festat/druckit alkohol sen... väldigt många månader. Haha! Och jag klarar mig så bra så!
lissielimelight.blogg.se

2012-11-03 14:30:13
http://variationofbirds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate