Dags att ta tag i livet

2012-11-18 01:01:45 Personligt
Jag har nu bestämt mig! Jag ska äntligen ta tag i alla de där sakerna jag tänkt på jättelänge men aldrig tagit tag i! Tillexempel scrapbooking, det är något jag alltid velat prova. Saknar att få vara kreativ och pyssla, så det skulle vara perfekt. Jag vill även börja baka, göra fina bakverk som jag lagt ner tid och kärlek på. Låta inspirationen flöda & prova nya saker!
 
Jag vill inte längre bara sitta inne på mitt rum och klaga på mitt liv. Jag måste göra de saker jag vill göra och mår bra av medan jag kan, att sitta inne och se serier hela dagarna kan inte vara bra för någon. Även om man ibland behöver såna dagar också! ;)
 
Jag ska också börja gå morgonpromenader, åt minstone varannan dag! Det för att både få motion, samt för att må bättre både psykiskt och fysiskt och få i sig de vitaminer dagssolen ger. Jag tänker inte ge upp förrän jag börjar inse att jag är huvudrollen i mitt liv (sett för mycket på "The holiday", haha!) och börjar ändra på saker och ting för att jag ska må så bra som jag bara kan. Ingen annan kan göra det åt mig! Höstmörkret må göra en seg och aningen deppig, men jag kan må bra, om jag bara försöker se positivt på det jag har och se positivt på framtiden. Jag är bara 19 år, jag har gott om tid att bestämma mig för vad jag vill göra resten av mitt liv , men nu vill jag bara leva i nuet och hitta en balans i min vardag. Jag kan, och jag ska. You'll see! ♥
 

Sofie

Bra där tjejen, jag tror på dig! :D <3

Svar: Tack! :) <3
lissielimelight.blogg.se

catarina

säger som Sofie! <3

Svar: Tack fina du <3
lissielimelight.blogg.se

2012-11-20 22:54:00
http://creatingtoinspire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate