Vadå studenten?!

2012-05-01 16:36:26 Allmänt
Det är snart bara en månad kvar till studenten, mår lite dåligt över det faktiskt. Är fortfarande inte klar med Matte A,
Engelska C går åt pipsvängen och ligger efter i flera andra ämnen också. Sen är det ju den obligatoriska frågan :

Vad tusan ska man göra efter man gått ut skolan? Jag har ingen som helst koll på någonting..

Och så är det ju allt som måste fixas till studentdagen också. Letar febrilt efter ett par studentskor, men har ingen
aning om vad jag egentligen vill ha. Och väska, vad tusan ska man ha för väska? Det är TUUSEN saker att tänka på,
och det känns som att hjärnan snart kommer sprängas om jag inte tar det lugnt.

Men hur ska jag kunna ta det lugnt när jag tar studenen om 39 jävla dagar?


A

Gör klart matte A, osv. Du har ändå lite tid på dig, så du hinner, lätt!



Du borde inte ha så mycket ångest gällande vad du ska göra efteråt. Ta det som det kommer. Ta sommaren på dig och tänk på vad du skulle vilja göra, osv. Det kommer bli bra!:) Kram!

2012-05-01 22:25:17
http://lookforcoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate