svensk sommar

2012-05-24 17:27:23 Allmänt

 

Äntligen har värmeböljan nått oss i norrland!! Idag har varit en riktigt bra dag. Imorse for jag till skolan en sväng för att komplettera mitt matteprov, efter det så passade jag på att ta mig en 4 km promenad hem i det fina vädret.

Hann även med att sola en liten stund innan man skulle till stan igen och se på bildtreornas utställning.

 

Kom för ett tag sen hem efter att ha suttit på en kulle och ätit glass med Johanna i evighetersevighet, var kul att träffa henne igen. Har varit så mycket nu det sista att man inte haft tid! Men nu börjar jag se ljuset i tunneln,gjorde som sagt sista matteprovet idag och hoppas att det gick vägen. då kan jag säga hejdå till matte och hej till ett slutbetyg! :)


Elin

Sv: HAHA det är gott, speciellt nu när jag lärt mig njuta av mat igen, det blir lättare och lättare att äta :')

2012-05-24 19:01:29
http://cherrybiotica.blogg.se/
catarina

sv. ja den blev lite mysig, hihi. tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate