Glossybox nr 1

2012-05-30 13:02:28 Allmänt

 

Min första glossybox damp ner i brevlådan idag, så himla excited! Detta är vad den innehöll:


1. Glossybox brush - Glossybox egen rougeborste i äkta gethår - exklusiv för Glossy Box prenumeranter!

Fin, mjuk kvalitet som gör det lätt att få din rouge jämn.


2. Bm Beauty Blusher - 100 % ren naturlig mineralrouge med hög pigmentering och lång livslängd som inte täpper igen porerna och låter huden andas.


3. MSCHIC Pure Lip Liner - MSCHIC är en finsk serie mineralsmink med kompromisslös kvalitet och härliga färger. Läppennorna har hög pigmentnivå och är lagom mjuka med vegtabiliska vaxer och oljor.


4. Aquolina Pink Sugar Creamy Body Lotion - En söt, krämig kroppslotion som get fukt till din hud och lämnar den härligt parfymerad. Bli nostalgisk av dofter av sockervadd,hallon,fikonlöv och citrus.


5. Love & Toast Eau de Parfum - En av Love & Toasts med populära parfymer. Innehåller inga syntetiska doftämnen, doften kommer från eteriska oljor, alkoholen är framställd av majs och produkten är inte testad på djur.


Jag har testat nästan allt redan! Läppennan var inte riktigt rätt färg för mig, den är cerisrosa med lila skimmer i. Vet bara aldrig när jag skulle få användning för den tyvärr, är inte någon som trivs i skrikiga läppfärger. Men häftig är den!

Jag ÄLSKAR body lotionen, har gått och sniffat på Aquoalinas parfym i samma doft jättelänge, och den här luktar exakt lika gott.

Blushern är i en härlig persikonyans som är otroligt dryg, man behöver bara ytterst lite & gör att man ser fräsch och somrig ut.

Parfymen har jag lite hatkärlek till, älskar att den är naturlig och inte är testad på djur (♥) men, jag är lite känslig för just dofter som innehåller grapefrukt, så vi får se om jag vågar testa denna eller om jag gör en tävling och låter nån av er vinna den. Vad tror ni? :)

Antonia

Jag fick precis samma saker föörutom att min läpp penna var röd :)

2012-05-30 14:34:46
http://valina.blogg.se/
camilla

jag fick samma grejer som du, fast läpp-pennan var orange typ? gillar inte heller skrika färger, haha..

2012-05-30 15:28:31
http://ihateyourcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate