ett såntdär tråkigt inlägg

2012-05-21 23:09:10 Allmänt
För att göra en snabb uppdate på mitt just nu hektiska liv så kan jag börja med att säga att jag aldrig varit så här trött
och slut i hela mitt liv. Vill inget annat än att ta studenten nu och få slippa all denna stress! Dock så börjar man tänka
på alla vänner som kommer försvinna efter detta, och då vill man bara dö lite smått... Men nog om det!

Jag blev klar med den förbenade PA-rapporten idag och det kändes otroligt bra. Men jag kan inte andas ut
riktigt än, har två prov att ta tag i i veckan, efter det är jag så gott som klar för studenten!

Wish me luck.


Anna

Jag kommer inte försvinna <3

2012-05-22 11:11:34
http://variationofbirds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate