Innan jag försvinner helt..

2012-03-08 15:30:44 Allmänt
Så vill jag bara att ni kollar in min tradera auktion gällande peruken jag hade på halloween. Klicka här!




Kommer även lägga ut lite kläder senare i veckan, så håll koll på min traderasida :)

EDIT: Har nu lagt ut lite kläder. Bla. ett par skitsnygga leggings med dragkedjor på knäna, check it out!


catarina

usch.. du får inte försvinna HELT ;o



sv. taack:* Focus heter modellen! :)

catarina

sv. aah trist. det är ju sällan folk kommenterar, eller.. det är samma folk som kommenterar hela tiden & DET gör mig absolut ingenting för då vet man ju att man har några trogna läsare, men liksom.. dom övriga typ 80 procenten? haha.. tycker det är så konstigt. NÅT måste ju folk tycka om det dom ser/läser tycker man, men nä, för jobbigt att droppa en kommentar om det man tycker/tänker I guess. :( själv är jag tvärtom - inte så att jag kommenterar ALLT jag finner inspirerande och gillar eller tycker nåt om osv; men jag kommenterar hellre en gång för mycket än för lite, eller - än ALDRIG. för det finns typ asmånga som man vet Aldrig kommenterar, haha. jag menar; i alla fall om man går på antalet läsare man har dagligen :p



men du ska ju förstås bara blogga om du själv känner att du får ut nåt av det. tänk över varför du bloggar och vad du själv vill att din blogg ska innehålla/ge för budskap, för då kommer det snart märkas att du är entusiastisk och sånt smittar av sig! :)

veronika

sv; det behöver du inte bli :) en av mina favoritbloggar ju! jaa verkligen, vill bara ha massa därifrån :)

2012-03-09 19:20:20
http://vevvs.devote.se
catarina

sv. tack sötnos! & TYST med dig!! du är fin som du är, really! <3

catarina

sv. haha inte speciellt varmt, & ganska blåsigt har det varit på senaste. men idag fick man lite 'känning' ;> vad drygt med snö & slaska fortfarande >.< men det försvinner snart ska du se! :D (försvann faktiskt för inte så länge sen härifrån)

Elin

Sv: Tack som fan för att du peppar mig, söta du! <3

2012-03-13 18:20:42
http://cherrybiotica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate