Garderobsrensning

2012-03-21 18:20:15 Allmänt

Igår tog jag och Anna tag i min överfulla garderob. Vilket resulterade i två påsar med kläder som jag ska skänka bort,
en jättestor påse med kläder att slänga men även en gigantisk hög med kläder att sälja. Så nu undrar man ju,
har jag ens kvar någonting? Otroligt nog, Ja. Min garderob är absolut inte tom för det :)

Känns som en lättnad att få bort lite, var bara massa saker som aldrig användes ändå.

Så är ni intresserade att se vad jag säljer, så gå in på min traderasida här!

Johanna S

Har du någon svart långklänning som jag kan ha är jag grymt intresserad. Hittar ingen någonstans!

2012-03-22 14:55:15
Ida

▼ Ja, gör det!

2012-03-25 01:05:57
http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate