Bloggen får vila igen

2012-03-08 12:11:47 Allmänt
Vet ni vad? Jag har bestämt mig för att ta en paus från mitt bloggande. I alla fall ett tag. Känns inte som att jag har något
att skriva om längre, och har en del som jag måste ta tag i utanför dataskärmen. Vet inte hur många som kommer bry sig,
men jag kommer tillbaka, när allt är löst och jag hittat glädjen med att blogga igen. I'll be back.

Tills dess får ni sköta om er. Kram!

camilla

neeeeeejjj :(((

2012-03-08 13:02:34
http://ihateyourcrew.blogg.se/
Sofie

trist juuu!

Sofie

sv: åh okej. men jag förstår verkligen, att blogga kräver mer energi än vad man tror! hoppas du lyckas reda ut allt nu då :)

Sofie

sv: åh tack! och detsamma ju! :)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate