Deep shit about everything and nothing.

2012-06-28 21:45:47 Allmänt
 
 
Jag ligger lågt med min bloggning av en anledning, jag finner inget nöje med det längre. Har tappat all min inspiration, så min blogg har bara blivit en sån som endast består av tråkiga vardagsinlägg eller youtube-klipp för att fylla ut tomrummen.
Och på en skala från 1 till 10, hur roligt är det att läsa om? Nah..Min vardag som just nu inte består av någonting speciellt..
 
Jag menar.. jag är ingen rolig person vars privatliv man min läsa om. Jag är en äkta plain jane, haha.
Blyg, ser ut som vem som helst och är jävligt awkward i sociala situationer, that's me!
Shit vad jag babblar,slår vad om att ingen ens orkat läsa sig igenom såhär långt..
 
Gillar att jag skriver ett tråkigt inlägg om att jag bara skriver tråkiga inlägg, score.
 
Nä men, jag kände bara för att skriva av mig lite så jag slipper tänka så jävla mycket.
Mitt huvud är fullt av tankar hit och dit, jag kanske inte säger så mycket, men tänker desto mer.
Är en riktig dagdrömmare! Men någon stans måste jag sluta drömma och ta ett steg ut i verkligheten,
för även om det är jävligt jobbigt ibland så finns det små glimtar av ren lycka någonstans varje dag.
 
Deep shit. Nu ska jag se på en film och dricka te, kram!

Sofie

Det finns alltid nån som vill läsa om din vardag, tro det eller ej ;)

Svar: Haha, aw.. tack <3
lissielimelight.blogg.se

catarina

sv. men ååh min vardag är inte så himla speciell ska jag säga dig! :( ofta är jag bara jävligt låg och hatar livet. faktiskt. låter hemskt men jag har det skiitjobbigt just nu med tankar av olika slag & att finna glädje i saker osv osv. dock finns det ju bättre & sämre dagar, så dom bättre kanske trots allt är lite roliga att skriva om/visa bilder från. inte bara för andra - utan även för mig!

jag läste ditt inlägg här ovan och känner så himla mycket igen mig.. har också svårt att hitta mig själv, mitt största bekymmer just nu är att hitta VILJA/lust till NÅGOT. för det är dåligt med det. blir nästan rädd för mig själv så jäkla destruktivt som jag kan tänka ibland. aa, flummigt att berätta om, jag förstår mig knappt på mig själv så..

men kramar på dig du fina, varje dag för NÅGONTING gott med sig, om man tänker på det. oavsett vad det nu är så är det betydelsefullt om det får en att känna att man orkar mer. <3

Hoshi

Sv; Ja jag tror jag såg det på din instagram och blev jättesugen på det sen dess haha ^^ det är himla gott iaf!

Kram <3 /Hoshi

Svar: Haha, jaa det är supergott :) Kram <3
lissielimelight.blogg.se

2012-06-28 23:41:38
http://hoshihanako.blogg.se
Anna

Så många fler än du tror tycker att du är speciell <3 Du förgyller fler människors liv än du anar! Jag älskar dig vännen och jag finns här <3

Svar: Åh, du är bäst. Älskar dig med <3
lissielimelight.blogg.se

2012-06-29 23:15:42
http://variationofbirds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate