What's going on

2012-07-10 14:08:47 Allmänt
Händer inte alls särskilt mycket just nu, jobbar varannan dag och resten av dagarna spenderas oftast med att göra ingenting. Måste verkligen börja satsa mer på att söka jobb till hösten, har legat alldeles för mycket på latsidan.
 
Kommer få så jäkla mycket skit av arbetsförmedlingen när jag ska ringa och berätta vilka jobb jag sökt, dvs. noll.
Men men, ska iallafall fixa mig ett ordentligt CV nu snart så jag bara kan gå runt och lämna ut dom.
Kommer nog kännas mycket bättre efter jag lämnat ut första, det försöker jag iaf intala migsjälv!
 
Älsklingen har åkt neråt i landet till sina föräldrar, så i helgen tänkte jag passa på att låna hans lägenhet.
Tycker att det är riktigt skönt att vara ensam ibland. Då kan jag bara ta det lugnt, ta X antal bad,
äta massa onyttigheter, se filmer och bara vara. Kan behöva det faktiskt!
 
Nu laggar blogg.se, fungerar inte att lägga upp några bilder av någon anledning ):


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate