Jag skäms

2012-07-19 12:51:43

Jag hoppas verkligen att min hy blir bättre efter jag bytt ppiller.. För just nu är det illa,

så illa att jag nästan inte vill visa mig ute bland folk. Jag mår psykiskt dåligt av mina finnar & mitt självförtroende

blir bara sämre och sämre. Jag sminkar mig nästan aldrig längre,för jag vet att oavsett hur mycket smink jag än

har så kommer det aldrig att täcka mitt knottriga ansikte.Jag skäms, så jävla mycket.

 

Ska ringa vårdcentralen nu till veckan då de öppnar igen & boka en tid för att prata om det.

Ska även sluta äta allt som kan orsaka finnar, så som glass, choklad, godis, chips & liknande onyttigheter!

 

Nu jäklar ska jag bli finnfri och må bättre med mig själv. För jag tänker inte stå ut med att se ut såhär längre.


Sofie

Åh :( Hoppas det blir bättre!!! Hemskt att känna sådär ju..

Svar: Tack snälla! Det hoppas jag med.. hatar att må så dåligt över det! <3
lissielimelight.blogg.se

Linnea Lundberg

Hoppas det blir bättre! Men du ska veta att du är jättefin som du är!

Svar: Åh, tack! <3
lissielimelight.blogg.se

2012-07-20 12:03:07
http://lirreee.blogg.se/
veronika

vad jobbigt :( hoppas det blir bättre snart! det jag kan tipsa med är att återfukta huden mycket och ofta, torka absolut inte ut den med alcolsprit m.m! <3

Svar: Tack <3 Jag tvättar endast med en mild ansiktstvätt och återfuktar noga, men jag tror att det handlar om hormoner osv och inte just vad jag tvättar mitt ansikte med. För oavsett hur bra och noga jag än är på att ta bort sminket och ta hand om hyn så får jag ständigt nya finnar :( Fanns en tid då jag hade i princip felfri hy, men tror aldrig jag kommer få tillbaka den dessvärre <3
lissielimelight.blogg.se

2012-07-22 20:07:54
http://vevvs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate