jag ger upp

2012-01-15 00:56:03 Allmänt
Min hy strejkar som aldrig förr. Och jag känner bara..... Fuck it. Jag har försökt få bukt på min hy hur länge som helst nu, och nu vill jag bara ge upp. Det finns inget mer jag kan göra.. Mår bara så jävla dåligt över det. Låter skitlöjligt, I know. Men jag mår fan piss av det.. Den lilla självkänslan jag hade lyckats samla till mig är nu som bortblåst igen..



Josefin

Vet precis hur det känns. Har du träffat hudläkare för att få hjälp och så också?

2012-01-15 10:42:30
http://todaysvomit.blogg.se/
Nathalie

sv: åhåå, är den bra då? 350:- var ju rätt mycket men ändå värt med dom färgerna kanske!

vars köpte du den från?=)

2012-01-15 11:06:35
http://itsnathalie.blogg.se/
Anonym

Jag säger bara: DERMALOGICA!!!

2012-01-15 12:38:16
Ida Maria

Vet verkligen hur det känns <3 kämpar nu med dyr cremer och skit.. hoppas att det hjälper annars ger jag fan upp!

Det tär nått så fruktansvärt på ens självförtroende, något ingen mängd smink i världen kan råda bot på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate