Sunday night

2012-12-09 18:10:30 Allmänt
Hej på er! Här har det varit tyst ett tag, både från mitt håll och från ert. Men jag har bara inte haft lusten att blogga,
och har haft annat för mig. I fredags så stod det julbak med tjejerna på schemat, det blev knäck, corn-flakes
kakor och pepparkakor såklart :) Och i lördags så åkte jag, mamma och syrran till en hudvårds
konsult som jobbade för märket "Mary kay" där vi fick prova på en massa produkter och så.
 
Jättekul och intressant!
 
 
Nu ser jag på "the holiday" för 172817219281 gången, hahah. Favoritfilmen of all times.
Blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser den! Underbar <3
 

catarina

nu jäklar ska jag också se the holiday, hoho! :D

Svar: Gör det :D I love it!!
lissielimelight.blogg.se

2012-12-11 19:31:14
http://creatingtoinspire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate