Julklappar!

2012-12-25 14:30:21 Personligt
 
Här är lite av alla fina julklappar jag fick igår. Är så otroligt nöjd! Förutom allt detta så fick jag även träningskläder, en yoga-matta, underkläder, godis, andra och tredje säsongen av the vampire diaries och en massa annat.
 
Tyvärr blev inga foton tagna under själva julfirandet, jag måste verkligen lära mig att använda min kamera
mer flitigt!! Just nu ligger den mest bara och skräpar, vilket är synd :C Ni får påminna mig!
 
Hoppas i alla fall att ni hade en lika bra julafton som mig! ♥

jennifer edström

åh biotherm, älska!

Svar: Hihi, ja :) Första gången jag testar det märket, men so far so good!
lissielimelight.blogg.se

2012-12-25 16:06:48
http://partietraumatic.blogg.se/
Sofie

Oh, finfina julklappar :D

Svar: hihi jaa :D jättenöjd!
lissielimelight.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate