1a december!

2012-12-01 16:51:05 Allmänt
Förlåt för det långa uppehållet you guys! D: Men har ju som sagt inte mått så superbra det senaste
och har därför inte känt för att blogga, dock så mår jag bättre nu och är back on track!
 
Idag är det 1a december, jag har inte riktigt hängt med i svängarna. Det var ju sommar nyss? ;) Hur som helst så
längtar jag som en galning till julafton och blir så glad av att se att folk har börjat sätta upp ljusstakar i fönstren!
 
Om det är nåt jag älskar så är det julpynt! Är just nu på jakt efter julsaker till pojkvännens lägenhet som är i stort behov av inredningshjälp, hahah. Sommargardinerna hänger fortfarande kvar  (I know right??) så prio ett är att hitta
ett par billiga julgardiner åt honom & en fin adventsljusstake som kan ta plats på köksbordet :]
 
Psst, ni ser väl på julkalendern i år? :D Greveholm is back!!! ♥
 
 
 
Hade gärna haft en helrosa jul! Love it!
 

Alma

Rosa är ju inte juligt ;)

Svar: haha joo, man kan göra det juligt ;)
lissielimelight.blogg.se

2012-12-01 17:25:09
http://almalindstrom.blogg.se/
Linda

Jag håller med, det var sommar verkligen.. igår? Jag har fått för mig att det var bara någon vecka sen jag var på popaganda.

Leta som fan på second hand!! Jag hittade världens finaste julgardiner på second hand förra året för endast 20 kronor!! De var mörkblåsvarta med stjärnhimmel på (Kul för det var exakt sådana jag ville ha, så hittade jag det där liksom?) Men jag menar iaf att det är värt att leta där. Och dessutom var det till killens lägenhet? Då är det ju skönt om det inte kostar så mycket :)

Svar: Tack för tipset :D Ska kolla på olika second hand butiker idag när jag är i stan! Har ju inte så mycket pengar så om jag hittar några billiga så är ju det underbart :)
lissielimelight.blogg.se

2012-12-02 03:17:26
http://immacule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate