1a advent

2012-12-02 09:25:16 Allmänt
Idag gick jag upp i tid för att se på julkalendern, hihi. Blir som ett litet barn igen! Greveholm liksom, säger väl allt? :)
Visserligen så lär väl orginalet alltid vara bäst, men det verkar rätt lovande hitills. Är det bara jag eller kändes avsnitten så mycket längre då man var liten? De är typ bara 10 minuter, men förr kändes de så låånga och spännande. Hahah!
 
Pappa tände första ljuset på advents ljusstaken också, only three to go. Kan det inte bara vara julafton imorgon?
Haha, inte tålmodig för 5 öre. Längtar ihjäl mig här ju! :( Men jag antar att det inte blir samma sak utan väntan.
 
Senare idag ska jag på skyltsöndag som är i stan. Har aldrig missat det under hela min uppväxt, så är ett måste!
Ska kanske köpa med mig lite knäck eller nåt annat gott att smaska på ikväll. Åh, kommer bli en fin dag <3

Paulin

mysig bild!

Svar: hihi, tack!
lissielimelight.blogg.se

2012-12-16 19:58:26
http://mylittlediary.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate