Sunday oh sunday

2011-09-25 23:37:00 Allmänt
Min bloggning det senaste går ju att.. diskutera. Jag har egentligen inget roligt att berätta för er, så det är väl därför jag nästan aldrig skriver något längre. Har helt tappat lusten och inspirationen, så skulle vara jättesnällt av er om ni kunde berätta vad ni helst hade velat läsa om eller om det bara är något ni vill se mer av på bloggen, för det är heltomt i min skalle just nu!

Anyways.. nu sitter man här iallafall, söndagskväll. Fick studiebidraget idag, och lusten att klicka hem lite nytt inför hösten är STOR. Jag vet att jag inte borde.. men jag behöver ju faktiskt lite varmare kläder nu när det börjar bli kallare :')

Trots att det är kläder jag borde titta på, så sitter jag som klistrad på beautybay.com! De har sminkmärken som Too Faced, Urban Decay m.m och vissa av grejerna är betydligt billigare än om man köpt från sverige, så jag funderar på att lägga en beställning snart. Känns som att jag bara bloggar om smink nu förtiden, visst gör det? Borde kanske driva en skönhetsblogg istället? Haha.

mia

säger det typiska; jag gillar din blogg som den är (fast lite synd med ganska låg uppdatering nu, men man har ju sina perioder liksom)! gillar dina sådana där polyvore-kollage, allmänna saker som inspirerar dig, vardag & sådant, smink ... osv! :>>

2011-09-26 19:47:12
http://keeponrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate