Tikei mineralsmink

2011-10-02 16:59:39 Allmänt


Tidigare i veckan så fick jag hem mitt paket från Tikei. Beställde ett set med två foundations + en kabukiborste.

Hitills är jag väldigt nöjd! Det är sjukt hur en foundation i puderform kan täcka så bra. Problemområden som
finnar & röda partier så gott som försvinner. Har lust att prova deras concealer också, men det får bli senare.
Nu ska jag prova på foundationen i några veckor och se om den kan hjälpa min dåliga hy på traven!

Har även köpt hem något som heter "Silica" som är ett kosttillskott som ska vara bra för hud, hår och naglar,
så vi får se hur det här slutar. Förhoppningsvis har jag både bättre hy och finare hår om några veckor, haha!


Jenny

re; både jag och jensa tyckte det :)

2011-10-02 18:14:52
http://yorokobinouta.blogg.se/
mia

yay, Tikei! deras smink är så himla braaaaa.

2011-10-02 22:55:23
http://keeponrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate