Resan genom Sverige

2011-10-29 11:00:15 Allmänt

Var ett tag sen jag bloggade. Men jag har haft praktik hela veckan och igår hade vi vår Halloweenfest. Först nu har man en lugn stund! Laddade ner blogg.se appen till älsklingens iPhone så jag kan uppdatera lite :) Sitter iallafall i bilen påväg till Sebbes föräldrar nu, vi började åka redan 8 i morse, och lär inte vara framme förrän tidigast 9 ikväll! Har redan sovit ett bra tag, men lär slumra till snart igen med tanke på att jag bara sovit 4 timmar i natt! :3 Hoppas iallafall ni får ett fint lov (de flesta har väl höstlov v.44?) för det ska minsann jag ha!


Zoe

Vi måste ses nästa gång du är i Götet! saknar dig hörru!

2011-11-01 16:04:05
http://wolfbyheart.blogspot.com
Tiss

Hey! Jag gillar din blogg och din stil osv, du borde uppdatera oftare :) Jag kikar in här med jämna mellanrum och när du har skrivit ett nytt inlägg blir jag glad! Ha det bäst!

2011-11-02 10:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate