En jääävla dag.

2011-10-20 20:35:19 Allmänt
Idag har varit en väldigt.. konstig och jobbig dag. Jag tog bussen till skolan kl 9 och hade sen lektion till 11:10. Vanliga torsdagar slutar jag för dagen där, men inte idag! Istället så tog jag bussen till stan runt 12 och gick till en möjlig praktikplats.Jag ringde och frågade ifall de hade någon plats ledig igår eftermiddag och då sa hon i telefonen att jag kunde komma in idag och se hur det blev. Men när jag väl gick dit så säger samma kvinna att "Näe.. vi har redan praktikanter. Vi kan inte ta emot dig!" Satte på mig ett fejkat leende och sa att det var så lungt så. Men när jag kom ut därifrån var jag så jävla förbannad. Om dom nu redan hade praktikanter, varför sa hon då inte det i telefonen redan igår?.. Hur som helst, drog tillbaka till skolan och iprincip hällde över min ilska på stackars Anna som i och för sig var minst lika förbannad som jag var. (Tack Anna för att du förstod min ilska, haha!). Jag coolade ner mig lite, och gick sen för att se en dansföreställning i aulan kl 14.30 som handlade om en fläck. Sounds wierd huh? Efter det så gick jag och Anna tillbaka till dans och teater där vi suttit förut också. Och påbörjade kvällens aktivitet, PLUGG.
Tog dock ett tag för oss att komma igång eftersom vi var tvungna att köpa mat så vi inte hungrade ihjäl, men sen så tog jag tag i min jävla hemtenta som legat och skräpat i över en vecka. Har iallafall fått en början som jag ska fortsätta på imorgonbitti, har hela dagen på mig eftersom jag är ledig! (THANKGOD.) Vi satt ialafall kvar i datasalen till klockan närmade sig 7, och.. det var det. Blev hämtad av älskling och vi körde hem till Bureå där jag sitter nu. Vilken jävla dag.. Inte den bästa, men förhoppningsvis mår jag bättre imorgon. Ska även passa på att gå runt till olika ställen här i Bureå imorgon och se om de har praktikplats åt mig, nu när mina planer gick i kras. Tycker fortfarande det var så himla dålig stil av företaget att först ge mig hopp över telefon, och sedan sänka mig med ett -Nej! Nu ska jag sätta mig och knapra på mina nötter och försöka att inte tänka negativt. För imorgon kommer bli bättre, jag känner det på mig. Om någon nu läst allt detta babbel, congrats. Inget roligt inlägg, men så kan det gå!
Nu vägrar blogg.se att samarbeta, så den vill inte dela up texten i stycken. Så ni får ursäkta ifall allt är en enda röra!

Alma

Det var så jävla dåligt gjort :(

Men det fixar sig ska du se! <3

2011-10-20 23:44:01
http://almalindstrom.blogg.se/
Anna

Haha klart jag lyssnar! Jag slänger ju ut en del av min ilska på dig så ;) Och det var ju faktiskt jävligt dålig stil av dem!

2011-10-21 07:40:46
http://variationofbirds.blogg.se/
Alma

Sv: Kan vara för att du är ute och gör saker ;) haha, till skillnad från mig som nyss ätit frukost!

2011-10-21 13:11:00
http://almalindstrom.blogg.se/
camilla

sv: gina tricot, loooveee it! kostar bara 129!!



och jaa, se pll!!! it was awesome :D

2011-10-21 18:27:36
http://ihateyourcrew.blogg.se/
elisa

Inte schysst att ge falska förhoppningar sådär! :(

Skönt att du hittade en anna praktikplats och fick färdig hemtentan - bra jobbat! :D

2011-10-22 13:43:52
http://elisalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate