Tråkigt vardagsinlägg

2011-11-15 23:59:11 Allmänt


Blir så himla glad av att se att ni blivit bättre på att kommentera
. You're getting there! ;) Jag ska börja skriva mer om min vardag eftersom många av er ville läsa mer om den, så nu ska jag försöka att dela med mig utav min dag utan att tråka ut er!

Kan börja med att säga att allt känns mycket bättre idag. Det är klart man mår skit när man inte sovit ordentligt. Jag hade
samma problem natten till idag, men inatt sov jag åtminstone 4-5 timmar till skillnad mot de två som jag sov igår!

Jag har försökt komma på vad som kan vara orsaken, och det enda jag kan tänka på är : STRESS.

Om det finns något som jag hatar, så är det att stressa. Stressa i skolan, stressa i allmänhet - it sucks.
Just nu är det skolan som jag försöker så gott jag kan i, men ibland räcker det inte till.

Idag har jag iallafall bara varit på skolan. Hade matteprov andra lektionen som gick över förväntan.
Ska dock fortsätta på provet redan nästa tisdag eftersom jag inte hann klart, men det känns faktiskt helt okej.

Oj.. kollade precis på klockan. Om jag vill upp någon gång imorgon så måste jag verkligen sova nu, nighty! ♥

XTIO

stress är verkligen det värsta som finns.



behöver du kanske hjälp med en ny header? :P Jag gör den gratis åt dig i sådant fall i utbyte mot ett inlägg på att det är jag som gjort den och att det är jag som är designer till din header? :D

2011-11-16 15:22:01
http://xtio.nu
XTIO

okeeej. :PP

jo eller hur, av stress så händer det bara en massa konstiga saker med kroppen, på mig syns det snabbt eftersom jag blir helt förstörd i ansiktet och torkar ut i hela ansikte och får blåsor på tungan. SÅ STRESS ÄR INGET BRA. :PPP

2011-11-16 18:54:48
http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate