Less på det mesta

2011-11-27 23:24:11 Allmänt
ÅÅH, näe.. gud vad min blogg är tråkig. Seriöst.. det är nog för att mitt liv är ganska tråkigt också. Om jag inte gör något om dagarna så har jag ju inget att skriva om, och när jag klär mig och ser ut som en "slashas" (google it) så är det ju inte så roligt att lägga upp bilder heller. Det måste bli förändring. Inte främst i bloggen, men i mitt sätt att leva.

Vill inte gå runt med taskig attityd och tycka att allt suger längre, jag vill hitta nåt som jag tycker är roligt och något som jag brinner för. Men jag vet inte hur eller vad det nu skulle vara. En bra början är kanske om jag börjar gymma så småningom, tror att jag kommer börja må bättre och troligtvis känna mig snyggare. Beachen 2012 here I come, eller nåt. Haha...

Jag vet inte ens vad jag skriver. Är bara så jävla leesssssssssss. Förändring nu tack, he blir av!


Tiss

Ett råd:t a en lång promenad på dagen när solen skiner, snart försvinner solen nästan helt och DÅ blir man deppig :(

Gillar din blogg! Bra tips osv.

2011-11-28 09:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate