Soon I'll be back on track

2011-05-29 20:25:32 Allmänt
Som ni ser är min bloggning inte på topp. Men nu är det verkligen slutspurt i skolan.
Och så fort jag känner att jag har tid, så kommer jag att börja blogga som vanligt igen, so don't go anywhere!

Troligtvis måste jag in till polisstationen efter skolan imorgon & fixa ett nytt id-kort. Det jag har nu har jag haft sen 6an, och det ser verkligen inte ut som mig. Skulle jag använda det på min 18årsdag så skulle jag nog inte bli insläppt på krogen.

Haha, och det vore ju synd!


catarina

sv. fan va kul att du svara på frågorna :) och tack så jäkla mkt för komplimangerna, puss!

catarina

sv. tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate