Inget smink

2011-05-24 15:05:30 Allmänt
Jag har insett hur skönt det är att gå utan smink, Man slipper oroa sig över att det kanske kletat ut sig,
och det bästa av allt - att kunna gnugga sig i ögonen precis när man vill :) Haha!

Alltid då jag kommer hem från skolan så tvättar jag bort sminket och drar oftast på mig myskläder,
Önskar man kunde ha så jämt. Att jag kunde gå till skolan så utan att må dåligt...

Kanske dags att göra något åt självförtroendet en gång för alla?

Joss

Älskar att gå utan smink, men man är dock inte lika snygg utan :/

2011-05-24 16:04:28
http://jrietz.blogg.se/
catarina

sv. tack :D

Linnea

du är alltid fin!!

Linnea

förstår hur svårt det kan vara ibland, har varit i samma sitts, aldrig gå nånstans utan smink och plattat hår. Men på nått sätt trotsade jag det och började med mindre och mindre smink. Nu går jag den mesta tiden omkring med sköna kläder, ofixat hår och utan smink. Man kan sova längre på morgonen och precis som du skriver detr är så himla skönt att va utan smink. Jag orkar inte längre bry mej om folk tkr. Tro på dej själv för du är faktiskt jätte fin och söt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate