Eurovision song contest

2011-05-15 14:00:51 Allmänt
ERIK SAADE KOM TREA. Även om jag inte ens gillar honom så blev jag sjukt glad! Fattar ni? Lilla erik
som bara är 20 år kom trea bland 25 bidrag, det har inte gått såhär braför sverige på... ett jävla tag!

Så grattis till bronsmedajlen Saade!
Här är mina två favoritlåtar från gårdagens tävling:

 

Tvillingparet som representerade Irland fångade direkt min uppmärksamhet.

Man blir glad att bara se på deras sprudlande energi och låten fastnar direkt! Sen är dom ju hur söta som helst!

 

 

Ukrainas bidrag var riktigt fränt! Låten var fin och scenkonsten var magisk, tummen upp!


Anonym

På ukranias bidrag blev jag mer fascinerad av konsten...hon va ju grym!

2011-05-19 20:54:52
http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate