3 år med älsklingen idag!

2011-05-25 07:40:49 Allmänt


25/5 -08 hittade jag mitt livs kärlek, på internet utav alla ställen. lol!

Känns som att tiden bara passerar oss, nyss var det vi stod på busshållplatsen och såg blyga ut.
Du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta, du är allt jag någonsin önskat mig om inte mer!

Älskar dig Sebastian. Du är det bästa som hänt mig! ♥

Emmy

sv. auuuw tack!!!! aaaa kärlek på vampire diaries. orkaar knappt vänta. får abstinens xp <333

2011-05-25 13:19:55
http://emzol.blogg.se/
catarina

sv. & du ger så fina kommentarer, blir så glad!



& grattis till dig & din kille :) jag hade 3-årsdag med min nyligen också hihi!

Mamma

Men oj, har det gått 3 år redan! Ja, tänk när jag slöppte av dig på bussstationen och du vågade nästan inte gå ur bilen :-) Grattis till er båda! Kram! Får fira er när Sebbe kommer upp.

2011-05-25 19:39:47
Linnea

GRATTIS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate