Vet inte....

2011-03-13 19:19:59 Allmänt
Har typ helt tappat lusten att blogga.. Känns bara jobbigt.

Har dessutom inget roligt att berätta nu mera... Det ni ser nu är egopics, inlägg utan bilder,
kläder jag vill ha, kläder jag har köpt, kläder jag absolut inte har råd med, kläder, kläder, kläder.

Inte så kul. I know. Vettefan asså.  Kanske ska man satsa på livet istället för bloggen ett tag?
Ett beslut jag skulle tagit för längesen. Innan mina skolbetyg rasat.

johanna

hehe åh. tack :)



jag har samma bekymmer just nu..

det blir inge bra alls med bloggen..

men trist att sluta :/

2011-03-13 19:33:11
http://knownasme.blogg.se/
Gabriella

sv; tackar : D

haha ja, och så brukar jag tänka innan jag shoppar; "den här här gången kanske man skulle hitta nånting i färg!" haha men närå!:P lyckas väldigt sällan med det ;9

2011-03-14 13:56:49
http://sexdrumsanddeathmetal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate